Löneökning!!

Nedan kommer lite skryt, så gillar du inte det så kan du hoppa över.=) Men ibland tycker jag att man kan få skryta lite.!!



Jag skrev ju i tidigare inlägg att jag ska få löneökning IGEN, det blir andra gången sen jag började jobba där den 1 september förra året. Det är rätt bra jobbat tycker jag!!
I dag kom en tandläkare till oss, han jobbar på kliniken som ligger vägg i vägg med vårt labb, och berömde ett av mina jobb. Jag hade gjort en bro på 6 tänder och var själv jätte nöjd med den, och det visade sig att det var både tandläkaren och patienten också. Tandläkaren ville att jag skulle följa med in och kolla hur det blev i munnen, och han ville visa patienten vem som hade gjort bron. När jag kom in där så satt hon med en spegel i handen och var överlycklig, det var så himla kul att se, att man kan göra en annan människa så glad. Bron var perfekt i både passform, färg och form, tandläkaren behövde inte justera nånting. När tandläkaren var inne och kallade på mig så såg han till att min chef fick höra hur nöjd han var med mitt arbete. Han sa bla, att han tyckte att jag behövde löneökning till min chef och att han var imponerad att jag var så duktig trots att jag inte jobbat så länge. Så när jag kom tillbaka från att ha kollat på bron i munnen på patienten så ville chefen prata med mig själv på kontoret. Och då sa han att han tyckte att det var dags att höja lönen men ytterliggare 1000:-/månaden. Och man kan ju inget annat är vara jätte glad!!

Mitt sammarbete med den tandläkare har fungerat jätte bra, men tyvärr så ska han sluta och börja jobba på en klinik i stockholm. Men han sa att han gärna skickar jobben till oss ändå, eftersom han var så nöjd med vårt sammarbete. Han ska bara höra med kliniken ifall det är okej. Ibland så har nämligen vissa kliniker bestämt vilka labb dom får lov attt skicka till, är det så så kommer det bli lite svårare. Men vi håller tummarna för att det går att lösa.

Nä nu får det räcka med skryt för i dag, kände bara att jag var tvungen att dela med mig när jag är så himla glad!!=)


Kommentarer
Postat av: Sara Löfvendahl <3

Klart man ska " skryta " om en sådan sak! Det hade jag också gjort :o) Kramar!

2009-02-12 @ 21:44:12
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Håller med Sara! Grattis! Kram

2009-02-12 @ 22:03:56
URL: http://neeelia.blogg.se/
Postat av: Lina

Maalin! Du är så duktig så. Jag hoppas jag blir lika duktig som du, fast tandhygga =) Pusss pusss Ps Vad trevligt vi ses imorgon! Sandra, hon kan allt pussla ihopa!

2009-02-12 @ 22:37:16
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: camme

Äsch, det e väl inget skryt. Det är välförtjänt, jag får inget annat än gratulera! Igår var jag te en sväng på nation, idag ska jag mest ta det lungt. Sen imorrn blir det värsta partyt då en av mina vänner tar sin examen. Vad ska du hitta på då?

2009-02-13 @ 11:02:06
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: Lottaa

2009-02-13 @ 19:10:28
URL: http://equaltonone.wordpress.com
Postat av: Lotta

Va roligt Malin! Det är alltid kul när det man gör uppskattas och när det sen visar sig i plånboken också så är det ju ännu bättre!

2009-02-13 @ 19:11:51
URL: http://equaltonone.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0