Längtar till helgen!!

Som vanligt är även denna helgen fullbokad, det blir många roligheter som jag har sett fram emot!!=)



FREDAG:
I morgon ska jag hem till Lottentjejmiddag, det kommer bli jätte kul. Jag har lagt en bag in box på kylning för i morgon ska det verkligen svampas, ha ha ha!!=) Ni behöver inte va oroliga jag ska inte dricka hela!! Sen på kvällen ska vi till slagt så klart, och där kommer vi träffa tre härliga tjejer, Sandra, Lina och Frida. Shit va vi kommer äga på dansgolvet, hihi!!=)
När jag är klar med detta inlägget ska jag gå och prova lite olika "outfits" inför i morgon, det är viktigt. Jag tycker att det är mycket skönare ifall det är bestämt ialla fall dagen innan.


Jag och fina Lotten!!=)




LÖRDAG:
På lördag kommer det hit trevliga människor, Sandra, Daniel, Lina, André, Ola och Johanna. Jag ska först klippa Johanna, och sen blir det middag och melodifestivalen så klart!!=) Mys mys mys på hög nivå!!!



Nu kanske ni kan förstå varför jag har längtat till helgen!!=)

Kommentarer
Postat av: tess

Låter som att du kommer ha en bra helg :)

2009-02-19 @ 22:19:32
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0