Har varit dålig på att blogga!!

Ja, jag vet att jag har vatt dålig på att blogga, jag har jobbat som en galningen denna veckan. Han verkligen inte haft någon ork att blogga när jag kommer hem sent.
I dag var jag tvungen att gå kl:17.00 eftersom vi har vårt gympapass kl:18.00, så i dag blev första dagen denna veckan som jag inte jobbade över. Det var skönt att få svettas i dag, det var faktiskt en vecka sen sist.

I dag har vår värmepump installerats, det gick riktigt snabbt från den dagen vi bestämde vem vi ville anlita.
Utomhus är den placerad på uppfarten, så att det stör minsta möjliga. Vi kunde välja att ha den i trädgården eller där vi har det nu, och det var ett lätt val. Den är ju inte så fin att titta på, så det är skönt att man slipper se den på sommaren när man är ute i trädgården.



Så här ser utomhusdelen ut!!




Och så här ser den ut invändigt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0