Fredag!!

Lilla Jeppe stannade hemma från jobbet i dag, han hostade hela natten den lilla stackaren. Han har feber och känner sig helt matt i kroppen, jag håller verkligen tummarna för att jag slipper bli sjuk.
På vägen hem från jobbet åkte inom mobilia och handlade lite bla, ett par örhängen, färg till håret(ska slinga det i morgon), glass till Jeppe och ett par morrontofflor till sjuklingen. Tyckte att han kunde behöva det nu när han är sjuk och frusen.



Morgontofflor till Jeppe och örhängen till mig själv!!=)


I kväll blir en lugn kväll, tacos och tv bara vi två.
Och i morgon blir det en mamma-dag, det var länge sedan vi hade det, så det var verkligen dags nu.!!=) Först ska vi åka till Nova och sen ska vi åka till Lödde och träna, där ska tydligen vara ett discopass, och det kunde ju va kul att prova. Sen efter gympan ska vi åka hem till mamma och pappa och klippa och slinga varandras hår, det blir fullbokat med andra ord.

Och sen på kvällen är vi bjudna på middag hos Mats och Christina, hoppas, hoppas att Jeppe mår bättre då. Jag håller tummarna för det, jag och Lotten ska ju svampa!!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag råkade klydda till det men nu är det fixat :D tur du var uppmärksam! Ja det blev riiiktigt bra i garderoben! Nu ser jag mer alla fina kläder man har- de glöms lätt av! Jag skulle gärna vilja ha en walk-in-closet! :D Låter som en mysig helg! Sandra o jag har påbörjat projekt "vad ska vi ha på oss på lördag?" idag :D hahahahaha det är svårt! Men vad vi längtar =) Pussss

2009-02-27 @ 20:36:10
URL: http://arnebollar......
Postat av: Sandrix

Haha vadå fin bild på "er"? :P Ååhh stackars Jeppe, du får hälsa honom att han får krya på sig! Jag har börjat få liiiite ont i halsen.. Får hoppas på att det lägger sig igen, jag har köpt såna Strepsils! :) Puss puss

2009-02-27 @ 22:13:59
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Haha jag började ju fundera på om du trodde att det var jag som var på bilden!! :P Mjaa... inte så roligt, är liiiiite sämre idag, men ändå inte så farligt.. än iaf.. Ha så kul idag med mammsen! :) Puss puss

2009-02-28 @ 08:55:01
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0