En underbar tjejmiddag!!

 Tack så jätte mycket för i går Lotten, jag hade super trevligt, och gud vilket härligt gäng du hade fixat ihopa!!=) Synd bara att det blev som det blev på slagt, men men, det är sånt som händer, bättre lycka nästa gång!!=)

Hemma hos Tobbe och Lotten träffade jag flera underbara töser, vi åt pizza, spelade spel och sjönt sing star. Det var en riktigt lyckade tjejmiddag.
Inne på slagt träffade vi fler fina tjejer, Sandra, Lina och Frida, och ja, vi ägde verkligen på dansgolvet. Alltid lika kul på slagt!!=)



Nu när jag vaknat till lite så ska jag göra lite vettigare saker, baka bullar, förbereda pajerna, städa, vi ska ju ha fint folk i kväll, hihi!!=)


Och här kommer det obligatoriska bilderna från kvällen!!=)


 

 


 





 

 



 

 

 



Oj, det blev många bilder denna gången också!!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Guud vad härliga bilder =) Tack för igår! Alltid lika sköj! Bullar? =)=)=)=)=) Ojojoj! jag tar med litta kanelsnäckor med- frysen är överfullhahaPussss

2009-02-21 @ 13:05:41
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sara <3

jag måste bara fråga en sak, varför dricker ni med sugrör från vinglasen? Är det som jag tror för att skydda tänderna?! :o) Sen en annan fråga: huuuur gör man för att få bilderna så som du gör de? Jag kan liksom antingen välja på miniatyr eller olika bredder, men hur drar man den så fint på längden bilden?! Ser att du gör de skit ofta, o jag skulle gärna vilja lära mig!! Kramizzar!!

2009-02-21 @ 13:37:46
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0