Det börjar bli nervöst nu...

Om ca 2 timmar så ska jag hålla i ett gympapass alldeles själv, det blir första gången jag gör det. Jag undrar hur många som kommer i kväll, det är ju sportlovsvecka+ att när inte ordinarie gympaledare kan så brukar många hoppa över. Började bli lite nervös redan i går, och just nu så pirrar det ganska mycket i magen, inte må illa pirr, utan fjärilar i magen pirr.
Innan i dag så lyssnade jag igenom skivan, dom flesta rörelser gjorde jag i huvudet, men dom som jag är lite osäker på gjorde jag fysiskt. Det kommer säkert gå jätte bra, och gör jag fel på något ställe så behöver inte det betyda att någon märker det. Håll tummarna för att det går bra!!




Kommentarer
Postat av: Lina

Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck Good luck!!! Hoppas verkligen detta hjälpte även om det blev lite sent =)

2009-02-16 @ 02:09:23
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Det gick säkert jättebra!! :D

2009-02-16 @ 11:19:59
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0