Årets första julklappar!!

I dag har jag fått året 2 första julklappar, ena från Korpen(Biobiljett och choklad), eftersom jag är gympaledare och den andra från 2 söta motionärer, så himla gulligt.
I slutet av varje termin brukar man samla ihopa lite pengar och köpa något som tack för den gångna terminen, och detta gjorde vi även i år. I dag var Glenns sista pass för terminen så han fick sin julklapp i dag. Han fick även lite extra julklappar en 2 andra motionärer. Och när vi trodde att dom var klara så sa den ena att dom gärna ville ge varsin julklapp till 2 st som har ställt upp mycket för Korpen, dom menade då mig och min mamma=). Även ifall dom bara gått på vårt pass 1 gång(tror jag) så uppskattar dom att vi är med på dom andra passen och "gör dom roligare", som hon sa. Dom förklarade även tanken bakom julklapparna, vilket var lite roligt. I börjar när man träffar människor så kanske man ar svårt att komma ihåg namnen så då fick vi ett smeknamn, "tuggummifamiljen"(jag, min mamma och min pappa). Vi tuggar nämligen ALLTID tuggummi när vi tränar, vilket dom hade reagerat på. Så till oss hade dom då köpte lite olika tuggummiaskar, så himla omtänksamt. Gud va förvånade och framförallt glada vi blev.
Tusen tack!!=)




Kommentarer
Postat av: Lina

Supersött av dem men ni är självklart värda det!!!!

2009-12-16 @ 09:44:35
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Vad kul att ni fick julklappar! :) Tur att det var Stimorol hihi.

2009-12-16 @ 13:47:55
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0