Snapsglas till kräftskivan!!

Förra helgen köpte jag snapsglas och färg, jag har nämligen tänkt måla kräftor på dom som vi kan använda till kräftskivan. Jag orkade inte göra det i helgen och jag har ju självklart inte haft någon ork att göra det denna veckan, men jag hoppas hinna göra det innan nästa helg då vi ska ha kräftskiva. Kanske jag hinner och orkar i helgen, då har vi inget uppbokat förrutom korpens extra gympapass kl:10.00 på lördagen. Det ska bli skönt med en lugn helg, det behöver jag. Plus att vi har många helger framför oss med en massa roligt inplanerat.




I söndags hittade jag en bra kräft-bild, men jag orkade inte ta tag i att måla alla då.


Kommentarer
Postat av: Frida & Johan

vi tycker de ska bli så roligt att träffas igen! du är så söt som ordnar med så mycket fint! säg bara till om hjälp behövs, så lovar vi att ställa upp! kramar!

2009-08-20 @ 16:07:07
Postat av: Frida & Johan

skrev nyss en kommentar men den försvann:(

skrev iaf att vi tycker det ska bli så roligt att träffas igen! du är så söt som ordnar med så mycket fint! om hjälp behövs, lovar vi att ställa upp! kramar!

2009-08-20 @ 16:18:32
Postat av: Lina

Nah Frida ringde mig innan "jag skrev till Malin och så kom det aldrig upp i hennes blogg, ska jag skriva igen?" HAHAHAHHA SÖTNOS! Tack för att vi får hjälpa till med ngt, vi tar med 2 kladdisar och litta grädde till det! Hur många pers blir vi så jag vet storlek på den!!! Mår vännen helt bra nu?

2009-08-20 @ 17:25:03
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumman!!



mmm jag försöker lägga upp lite bilder...roligare för folk som läser då jue :-)!

Jag är dunderladdad inför kräftskivan :-)!

Vi tar med oss ostar och kex :-)

Hur mycket tror du behövs?!?!



Skönt att du mår bättre!!

Puss

2009-08-20 @ 17:43:06
URL: http://nannishultzen.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Japp, det fixar jag! :D Skönt att vi får ta lite ansvar så att det inte känns som att vi bara stjälper över allt på er! Nu är det bara lite mer än en vecka kvar, wihooo. Är det okej om jag kommer till er direkt efter jobbet då!? Puss puss

2009-08-20 @ 20:31:30
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Perfekt hihi! Oooh jaaa snart, snart, snart!!!!

2009-08-20 @ 20:49:33
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0