Ser fram emot helgen!!

Denna helgen är jag är uppbokad både fredag och lördag, så jag vill bara att det ska bli helg nu. På fredag kommer Sandra, Daniel, Ola och Johanna hem till oss. Killarna ska mecka med bilen, wii va kul, eller inte, hahaha!!=) Och vi tjejer ska mysa och kanske kolla på någon tjejfilm och vi kan fixa någon.=)
Och på lördag ska jag på tjejmiddag hos en av min gamla klasskompisar, Elin. Vi gick tandteknikerutbidningen tillsammans. Det ska bli jätte kul att träffa dom tjejerna, det var ett tag sen vi sågs nu. Hon har ju även hunnit flytta, jag har inte sett hennes nya lägenhet, är nyfiken.


Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter mysigt vilket som ju :) härligt! Hyr bride war,riktig tjejfilm;)Ska ni till festivalen något tror du? Är väl något bra band att lyssna på iaf! Jag och André vill dit imorg på invigningen men skulle vi tänkt på då vi bokade resan;) puss puss:)

2009-08-13 @ 09:27:49
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0