På bättringsvägen!!

I dag mår jag bättre, ingen feber och nästan ingen huvudvärk alls, så det känns skönt. Har inte gjort så mycket vettigt i dag, har kollat lite på VM, och försökt röra mig mer i huset än vad jag gjort dom andra dagarna. Eftersom jag inte känner mig helt frisk i dag så ska jag inte jobba i morgon heller, jag vill alltid vara hemma en dag då jag är frisk, det är dumt att gå tillbaka för tidigt. När man sen ska börja jobba igen så måste man ju kunna jobba till 100% och det kan man ju inte om man inte är riktigt frisk.





 


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt Malin och vilka fina snapsglas du kommer göra :) :)

2009-08-20 @ 11:46:40
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0