Då var det dags igen...

...jag är hemma från jobbet, är sjuk. Jag började känna av det i fredags, kännde ett tryck över bröstet när jag andades. Sen på lördagen började jag även få huvudvärk, och tabletterna jag tog hjälpte inte. Kännde mig krasslig i går men jag åkte för att träna åndå, ibland kan man ju svettas ut det sjuka. Men jag kunde inte va med hela tiden, satt mig ner efter ett tag och drack lite vatten. La mig med en extrem huvudvärk och vaknade i morse med den samma. Sjukanmälde mig på jobbet, finns ingen chans att jag kan jobba nu. Har tagit tempen och den visar 38 grader, så jag har feber också. Har aldrig haft det konstiga trycket över bröstet innan, det får mig att tro att det kan bero på att jag har stressat på jobbet. Att en ibumetin inte fungerar mot huvudvären har jag heller inte varit med om innan. Jag bara ligger i sängen nu, orkar inte göra något, men jag borde försöka få i mig lite mat, har inte ätit något än. Jag ger det denna dagen och blir det inte bättre till i morgon så får jag åka och kolla det., man vill ju veta vad det är, kanske svininfluensan, det är ju inte omöjligt...

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Nämen! Inte kul att vara sjuk ju.. :( Hoppas du blir frisk snart. Tur att det kommer nu och inte om typ två veckor iaf!! Puss gumman och krya på dig

2009-08-17 @ 14:58:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Jessica H

man ska ju inte träna när man mår dåligt...malin malin

2009-08-17 @ 15:56:55
URL: http://www.metrobloggen.se/starshollywood
Postat av: Maria Moberg

Det där trycket över bröstet känner jag igen. Du har tränat och haft en infektion i kroppen. Inget farligt men en väckarklocka som säger att du ska ta det LUGNT nu och bara vila. Ibumetin hjälper inte alltid och kanske behöver du ta lite vitaminer och tillskott ett tag. Lägg dig ned och bli uppassade, samt drick massor av vatten.



Har lagt till din länk i min blogg;)

Superfin blogg du har!!!!



Krya på dig!



Kram

/Madeleine

2009-08-17 @ 22:00:14
URL: http://http://blogg.passagen.se/missdani/
Postat av: Sandrix

Jo jag vet, men det är ganska hög klack på dom (syntes inte riktigt på bilden), vet inte om jag orkar gå runt i så höga klackar till vardags liksom.. Så får nog fundera lite till och se om jag kanske hittar några andra med lite lägre klack.. Hoppas du mår bättre snart! puss

2009-08-17 @ 23:07:42
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur känns det idag???

2009-08-18 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0