Uppesittarkväll med räkor och film!!

I morgon ska vi åka till Norge, wiii, vi ska åka skidor, va kul!! Om ca en timme kommer Lotten och Tobbe hit, vi ska ha uppesittarkväll och äta räkor och kolla på film. Man måste ju fira att man har SEMESTER!!!!! Lotten och Tobbe ska sova hos oss i natt så att dom slipper åka hem sent i kväll. Vi kommer bli så kul på semestern, det är jag helt övertygad om!!=) Det är bara synd att jag missar mitt och mammas gympapass i morgon, det är ju så roligt, men men det kommer ju många fler tillfällen.

Nä, nu måste jag återgå till packningen och förberedelserna inför uppesittarkvällen, hihi!!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Myyyyyysigt- dock ej räkorna. De kan stanna i havet :) Ha nu så kul o åk en massa från mig! Följer datorn o bloggen med?

2009-04-01 @ 19:14:06
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Haha nu får ni ju er räk-kväll! ;) Ha det nu så jättekul på resan!! Puss puss

2009-04-01 @ 21:35:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0