Roligt på gympan i dag!!

I dag var det jätte kul på gympan, jätte mycket folk och söta Johanna var även där. Hon köpte till och med medlemskort så vi kommer få se mer av henne, super kul tycker jag!!=) Alla motionärer är så himla gulliga, och det är underbart när man få ett leende tillbaka när man står där i mitten, man får ett sånt lyckorus, eller hur mamma, hihi!!=)

I tisdags när jag var och tränade så träffade jag en som jag inte hade sett på några veckor och hon sa direkt "Gud va du har gått ner i vikt" Ja, det har jag sa jag glatt och berättade att det var 2,5kg. Och då sa hon "va, är det bara det, trodde det var mer". Snacka om att jag belv glad då. Man behöver lite bekräftelse när man kämpar så hårt. Kul att andra förrutom jag själv ser det!!=)
Har säkert gått ner mer, men batteriet på den vågen jag väger mig på har tatt slut. Men på måndag blir det vägning igen!!=)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack så mycket :) Resultat är alltid kul. Oj, 2.5 kg är kanon bra på så kort tid. Kämpa på du med! :) Kram

2009-04-16 @ 22:05:39
URL: http://neeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0