Nu är vi i Florida!!

Resan hit var dryg men det gick bra, och jag sov en massa, skönt!! Vi var framme på hotellet kl: 01.00(amerikansk tid) så det första vi gjorde var att sova. Så nu är vi utvilade mätta efter frukosten och redo för första dagen i usa!! Det kommer bli sol/bad och shopping i dag, kul kul!!=)
Ska försöka blogga mer sen under resan, ska även försöka lägga in bilder!!

Ciao från en glad Malin!!!=)

 
På flygplatsen i köpenhamn                                          Framme i Atlanta(åkte sen vidare till Miami)


Alla var trötta när vi åkte buss till biluthyrningen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

När vi åkte till Los Angeles mellanlanda vi också i Atlanta. Jag gillade inte den flygplatsen. Helt sjuk säkerhetskontroll

2009-04-26 @ 15:41:49
Postat av: Lina

Hääärligt att höra ifrån dig =) Guud jag vill osså :-(

2009-04-26 @ 16:15:30
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Åååh jag är såååå avundsjuk!!! Hoppas ni får en underbar semester! :)

2009-04-26 @ 17:13:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0