Skönt med fredag!!

I dag på jobbet hade Mats med sig en jätte god äpplepaj med choklad i så den åt vi till lunch i dag. Ska prova lägga i choklad nästa gång jag gör en äpplepaj för det var super gott!!

Slutade halv 2 i dag och direkt när jag kom hem så satte jag igång en tvätt och därefter var jag tvungen att vila lite, var jätte trött. Jag sov till halv 6, oj, men men jag var ju trött. Och det gör ju inget ifall jag inte somnar tidigt i kväll.

Direkt efter Jeppe slutade jobbet i dag så åkte han och hämtade Anders sen åkte dom och kollade på en bil, jag orkade inte följa med, jag var ju så trött. Men bilen verkade fin så vi ska åka til i morgon igen så jag kan provköra den. Jag kan ju inget om bilar så lova att jag kommer tycka att den är jätte bra. "Bara den rullar" som jag brukar säga....hehe!!=)



Så här ser bilen ut!!





Efter att dom hade kollat på bilen åkte jag och Jeppe till Willys och handlade hem mat, det var verkligen tomt i både kyl och frys. Köpte bla fläskfilé och kroketter som vi skulle ha i dag, men på vägen hem kände vi att vi inte orkade laga det så vi ringde och bäställde pizza i stället, hehe. Men fläskfilén kan vi ju ha i morgon i stället, så det gör inget.


Kommentarer
Postat av: Catrin

FYYYY fassen vilken snygg en! =) På något vis liknar den min! ;)

2008-09-19 @ 20:28:39
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0