Lagat mat och bakat!!

I stället för att åka och träna i dag efter jobbet så åkte jag hem till min Jeppe som har klagat på att jag aldrig är hemma. Skulle jag ha tränat i dag hade jag inte vatt hemma förrän tidigast halv 9 och jag kände att jag ville vara hemma i dag. Körde iväg och handlade lite mat, idag blev det lax i en sås av cremé fraich, hummerfond, citron och citron peppar och till det tagliatellé. Har även bakat en kladdkaka som jag tänkte ha med mig till jobbet i morgon.

Jeppe har också vatt duktig i dag, han har gipsat klart i badrummet inklusive taket.




En trött Jeppe vilar efter dagens slit.....

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag tror inte det är dej han saknar mest det är nog den färdiglagade maten som brukar stå på bordet när han kommer hem!?!?! ;) eller va tror du? PUUUUSSS

2008-09-12 @ 13:33:33
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Catrin

Jag förstår det gumman du behöver inte förklara dej det va ett litet skämt bara! ;) Ses snart! PUUUSSS

2008-09-12 @ 18:44:23
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0