Köpt bil!!

Gympan i morse var jätte rolig, bra musik och högt tryck!! Efter passet hände en rolig sak, en kvinna i 35-40 års ålder kom fram till min pappa och sa "Gud va du gympar bra", då sa pappa "Man tackar, jag har gympat i många år", "Jag kollade på dig hela tiden" sa hon sen. Ha ha ha, det tyckte jag var jätte kul och gud va pappa blev glad, det gjorde hans dag.

Efter gympan åkte vi och kollade på bilen, och den var lika fin som Jeppe hade beskrivit, den var jätte skönt att köra och sätena var bekväma. Eftersom vi båda gillade den så bestämde vi oss för att köpa den, så när den är besiktiad så kan vi komma och hämta den. En bild på bilen kan du se i ett tidigare inlägg.


Efter vi kollat på bilen åkte vi och köpte bullar och gott pålägg och sen körde vi hem till mina föräldrar och fikade. Dom ville nämnligen att skulle titta in för smakråd till badrummet som dom renoverar just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0