Hudvårdsparty!!

Kom hem från jobbet för en halvtimme sedan, det första jag gjorde var maten som jag tänkte vi kunde ha med oss till jobbet i morgon. Jag gjorde varsin pastasallad och med kräftstjärtar och ägg, det är mumsigt.
Har precsi ätit en tallrik nudlar, ska nämnligen iväg på hudvårdsparty om en kvart. Det är en på mitt jobbs fru som ska hålla i det. Det ska bli spännade att se vad hon har att erbjuda, Mats har nämnligen berättat att hon har en apparat som man ska hålla till huden och detta ska göra huden slätara. Det är helt nytt i Sverige och det är det närmsta man kan komma en operation.  Spännade, spännade, jag berättar med när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Synd att dom alltid lovar så mycket bra.. problemet är att det aldrig stämmer för då borde det har varit JÄTTE dyrt och redan utspritt i olika länder.. mest Bullshit sånt .. TYVÄRR! =( Men hoppas det va trevligt i alla fall det är ju ofta sällskapet som är kul! Kramis

2008-09-25 @ 21:15:41
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0