Första dagen på jobbet, träning, god middag!!

Har precis satt mig ner efter en lång dag. Det gick jätte bra på jobbet, fick göra en massa redan. Hade lite svårt för att sova i natt bla. för att Tiger höll mig vaken, han ville nämnligen gå ut, men det fick han inte. Och sen var jag lite förväntansfull inför första dagen på mitt nya jobb.
Jobbade mellan 8.00-17.00 och tiden gick jätte snabbt, det var så många intryck och saker att komma ihåg. Efter jobbet åkte jag direkt hem, sprang in och bytade om, sen åkte vi och tränade, samma dans-pass som förra måndagen. Träffade söta Sandra igen, jätte kul=). I dag var det lite lättare att hänga med i rörelserna och jag blev lika svettig denna gången. Träffade även lilla Ida(gammal klasskompis), hon skulle tyvärr inte träna samma som oss, men jag hoppas på att stöta på henne där fler gånger. Vi bestämde att vi skulle träffas någon dag, det ser jag fram emot, det var ett tag sedan vi träffades.
När vi körde från träningen så åkte vi inom en mataffär och köpte lite smått och gott och när jag kom hem fick jag en jätte trevlig överraskning. När jag öppnade dörren kände jag att det luktade jätte gott, min underbara Jeppe hade lagat god mat för att fira min första dag på jobbet, så söt han är. Han bjöd på pepparstek, kroketter och bearnesesås. Sådana överraskningar är alltid välkommet!!=)
Efter den utsökta middagen så gick jag och duschade, sen packade jag inför morgondagen, då det blir två träningspass direkt efter jobbet. Så nu vet ni hur hela min dag har sett ut, he he. Återkommer i morgon!!=)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi tänk att jag blir nämnd i din blogg :P

2008-09-02 @ 16:48:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa, nya lakan är jättemysigt! Jag fick faktiskt hjälp, för en gångs skulle hehe. Men vi blev lite trötta när båda två märkte att vi hade tagit på påslakanen utochin! :P Hahaha, men men, sånt man får ta! Hoppas att andra dagen på jobbet och all träning har gått bra idag! Kram

2008-09-02 @ 20:33:55
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0