Dags att leka frisör igen!!

Jespers mormor och morfar har precis varit här, jag har klippt dom. Det är aldrig fel att tjäna lite extra pengar, och det är ju kul också.

Jeppe är precis färdig med den sista gjutningen i badrummet, så nu är det bara att vänta sen kan vi börja kakla. Det för nog stå i några veckor, men tiden går ju så snabbt + att vi har allt hemma redan. Så vi behöver inte vänta på någon leverans, vilket annars kan va rätt så jobbigt.


Första flytspacklingen är gjord och slingorna ligger på plats.



Sista flytspacklingen+ fallet i duschen är gjord.

Kommentarer
Postat av: Catrin

TACK för dom vänliga orden! =) Jag ska se vad jag gör! ÄR VÄDLIGT SUGEN på kort.. men ska rådfråga min älskling först!... Iofs vet man svaret redan.. du är fin som du är! suck det störigaste man kan höra! Ha en bra kväll gumman! Nu ska jag kolla på IDOL! =) Puusss

2008-09-23 @ 19:53:19
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud vad duktig pojkvän du har. Snäll är han säkert också!

2008-09-24 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0