Storhandla!!

Vi hade tänkt åka och storhandla i morgon, men jag kom på att det är kanske skönare att få det gjort i dag, så slipper man tänka på det i morgon. Vi ska handla hem så att vi kan laga ungsstekt falukorv och hemmalagad potatismos i dag. Jag blev så himla sugen på det i går när min mamma och Jeppes pappa pratade om det. Jag vet att det falukorv inte är Jeppes favorit, men men, man kan inte alltid få som man vill.

Jeppe håller just nu på att måla ett av tätskikten i badrummet, och när han är klar ska vi åka iväg. Jag har redan förberett och skalat potatisen, så den är bara att koka sen när vi kommer hem.

I morgon är det vår traditionella "bjuda på hambakat"-dag, och det ska bli spännade att se vad Fahime bjuder på i morgon!!


Kommentarer
Postat av: mamma

jag har också ätit korv och potatismos idag.

2008-10-02 @ 18:34:03
Postat av: Anonym

jag har också ätit korv och potatismos idag.

2008-10-02 @ 18:34:35
Postat av: Anonym

jag har också ätit korv och potatismos idag.

2008-10-02 @ 18:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0