Slingat håret!!

I går hann jag även med att slinga håret. Direkt efter träningen åkte vi hem till oss och åt lunch, jag hade plockat fram de bullar jag bakade förra helgen ur frysen. Efter lunchen var det dags att slinga håret, jag och mamma gör det på varandra. Först drog mamma ut sligor ur mitt hår och applicerar färgen och undertiden det satt i så gjorde jag samma sak på henne. Det är väldigt smidigt att göra det samtidigt, eftersom man ändå ska gå med färgen i håret i 50 min. Och resutatet blev lika bra som vanligt!!.



Lite bilder är väll alltid kul!?!?!

FÖRE:

Min fin fina utväxt!!=)


EFTER:

Och då var man blond igen!!=)



Kvällens frisyr, även min favorit frisyr!!

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

hur var de nu du gjorde med slingorna?! Var det HM:s egna?! Kommer inte ihåg vad du sagt :o) kramar

2008-10-26 @ 10:47:14
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Ditt hår, samt frisyr är bara att döööö för :). Najsigt!!

2008-10-26 @ 13:52:03
URL: http://bellakrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0