Lång dag på jobbet!!

Vi har jätte mycket att göra på jobbet just nu, det är riktigt stressigt. Jag åkte dit lite tidigare i morse eftersom jag hade mycket att göra i dag. Jag var på jobbet 07.15, och jag börjar egentligen kl:08.00. Jag åker hellre dit tidigare på morgonen än att sitta kvar länge på eftermiddagen. Det flöt på bra och jag hann med allt jag skulle.

Jag var sugen på lax i dag men jag ville göra något nytt så jag slängde ihopa lite av det vi hade hemma. Det blev pasta och en pastasås gjord på lax, lök, milda och citronpeppar. Det blev faktiskt riktigt gott!!=) Enkelt, gott och nyttigt, det kan inte bli bättre!!=)





Bild tagen från google.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Taack! :) Vad bra, ja det är lätt att man får ont i huvudet när man stressar och så. Du får vila upp dig nu i helgen. Jag tror att du kan hitta något riktigt fint! Puss

2008-10-23 @ 21:12:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Catrin

Japp det är inte långt ifrån... snart han han vuxit om Zigge! .... =)

2008-10-24 @ 16:01:56
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0