I kväll smäller det!!=)

Äntligen är det fredag, har längtat hela veckan för i kväll är det party!!=) När jag kom hem från jobbet sov jag i ca 1 1/2 timme, jag var jätte trött. Men nu däremot är jag super pigg och redo att festa hela natten lång, hihi!!!=). Om ca en timme ska jag och Sandra ta tåget till malmö, vi ska hem till Lina och förfesta innan. Perfekt att förfesta i malmö eftersom vi ska till Slagt, så kan man bara ta bussen när det är dags att sticka. Hemma hos henne ska vi äta och och sjunga sing star, den ultimata uppvärmingen när man ska ut. Jag ska ta med mig mina locktänger och fixa söta Sandras hår, hon kommer bli jätte fin!!=)
Eftersom Lotten skulle jobba till 19.00 så bestämde dom sig för att förfesta hos Tobbe, så vi ska träffas där istället.
Känner redan nu att det kommer bli en toppenkväll!!=)


I morgon kommer massor med bilder!!=)



Min outfit för kvällen!!=)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaaaah du är jäääättefin! :D:D

2008-10-31 @ 17:50:34
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Nelia

Nice, ska beställa en bettskena så sa jag till min tandläkare att jag visste en som jobbade med tandteknik, så det var hon som var nyfiken.. Kävlinge sammarbetar med Exakt.



Just nu pluggar jag och jobbar. Läser till lärare faktiskt :)



Detsamma. Ha så kul på Slagt.:)

2008-10-31 @ 18:27:17
URL: http://neeelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0