Dansat!!

Det var snabba ryck i dag, direkt efter jobbet körde jag hem och bytade om och sen var det dags att åka iväg och träna igen. På vägen dit drack jag en energidryck och det gav verkligen resultat, jag var hur pigg osm helst under passet.
Nu ska jag gå och duscha och efter det måste jag väll äta lite. 


Jeppe har vatt jätte duktig i dag, nu fungerar även toaletten, wiiii, gissa om jag är glad. Han håller just nu på att hänga upp krokar och toalettpappershållaren. Så nu behöver jag inte längre gå upp på ovanvåningen när jag behöver gå på toa mitt i natten.

En bild tagen (med min mobil)  i går, på väg till Jeppes mormor och morfar. Han är så fin, min Jeppe, hihi=)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Fråga vem som! Bara jag får DANSA så blir jag glad! =)

Ringer dej i morgon ska snart iväg och jobba! Puss

2008-10-21 @ 18:58:31
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: ♥ Sara ♥

Vilken fin bild på er två <3

2008-10-22 @ 14:22:53
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0