Träning!!

Har kommit hem från mormor och morfar nu, dom bjöd på god mat som vanligt, i dag blev det kalkon, mums. Efter att vi hade ätit åkte vi och kollade på Patriks nya lägenhet, kollade bara utifrån och den såg super mysig ut, och hade bra läge. Efter det körde vi tillbaka till mormor och morfar igen och spelade canasta. Jag spelade med mamma och det gick väll sådär för oss i börjar, och när det väl började gå bra så var det för sent. Men men, man kan ju inte vinna varje gång, hihi=).




N u sitter jag ombytt i träningskläder och väntar på att bli upphämtad för snart är det dags att träna igen. Längtar bara till sängen nu, är så himla trött. Har inte suttit ner och bara tagit det lugnt någon gång under denna helgen så det är kanske inte så konstigt att jag är trött.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja den blev fin hihi. Japp, i morgon blir det dans!! :)

2008-11-09 @ 18:31:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

haha jo det trodde jag om mig- ett under jag inte fått det innan-borde skärpa mig med hastigheten men vad gör man när man tycker det är sååå kul o köra fort ? :-O Jaaaa jag längtar så himla mkt till lördag!!! :) partyyyyy...o massa blogg bilder hahahaha!pusss

2008-11-10 @ 19:19:07
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0