"Bloggfest"!!

Fy fan va kul vi hade det i går, jag är så himla glad att jag träffat dessa goa töser, det känns som vi har kännt varandra i evigheter.=)
Kvällen började med att jag fixade Sandras hår, och sen åt vi, och det var en himla tur att vi gjorde det i den ordnigen, annars vet jag inte hur Sandras hår hade blivit, hihi=) Lina bjöd på jätte god mat, fläskfilé, pommes, sallad och en god sås. Vi hade även en kladdkaka som skulle ätas, men den glömde vi tydligen bort, vi snackade nog för mycket!!!!=)
Under kvällen kollade vi lite löst på Idol och efter det tog vi själva över mikrofonerna och sjöng Sing Star. Sandra ägde, hon vann hela tiden, duktig du är gumman!! Efter sing star plockades Linas fina dator fram och vi tog en massa roliga bilder. Jag skarattade så mycketatt jag började gråta , maskaran rann så den fixades innan vi stack ut.
Vid halv ett tog vi bussen till stationen, och därifrån var det raka vägen till Slagt!!! Vi hade riktigt jävla kul, där inne, Där var ganska många som var utklädda, bla en som var riktigt läskig. Varenda gång kan kom i närheten så sprang vi alla iväg och skrek. Det var tur att vi hade varandra, annars hade det vatt läskigt!!! Vi dansade nästan hela tiden fram till ca 04.15, då var vi alla trötta och stack hem. Jag har aldrig vatt på slagt så länge, den tuppluren mitt på dagen gjorde verkligen susen. Under kvällen då vi var hemma hos Lina användes våra kamror flitigt, det är väll så när det är "bloggfest" eller hur tjejer. Tack så mycket Lina och Sandra för en underbar kväll, längtar redan till Sandras fest, då kan vi ta vid där vi avslutade!!!=)



Här kommer en del av de bilder som togs under kvällen!!=)

 

 

 





 



 









Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha ååh malin fy fasiken vad trevligt att lära känna dej- alltid kul med nytt party-folk :-D tack för igår! längtar redan tills nästa gång vi ska shaka!

2008-11-01 @ 13:26:22
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för igår gumman! Hade såååå roligt :D Snart dags för min fest ju hihi. Puss

2008-11-01 @ 15:16:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Å vad jag älskar de 2 nedersta bilderna- min mun är så het! och sen vår turistbild där vi nästan får krypa längs marken för att komma med :)

2008-11-04 @ 15:02:09
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0