Längtar till lördag!!

Vi har så himla mycket att göra på jobbet just nu så i dag har jag jobbat över, var hemma kvart i 8. Och i går jobbade jag också över och sen åkte jag direkt och tränade, det är därför jag har vatt dålig på att blogga, sorry=)
Ska åka till jobbet tidigare i morgon så att jag slipper jobba över så mycket, fredagar för mig är heliga.
Har inga planer i morgon vilket är skönt, jag vill ju ladda så mycket jag kan inför lördagens partaj. I morgon blir det förmodligen god middag och mys med Jeppe, det känns som det var längesedan. Och sen på lördag så smäller det, då är det äntligen dags för Sandras fest, vi kommer ha hur kul som helst!!!=) Denna gången ska jag ta med mig laddaren till kameran så att den håller hela kvällen, älskar att ta kort!!!=)




Eftersom jag har vatt dålig på att blogga så kommer här en uppdatering om hur det går på ovanvåningen:



Lilla Måns älskar att ligga på den skitiga ovanvåningen.

Kommentarer
Postat av: Lina

måååånga mååånga kort till våra bloggar =)

2008-11-13 @ 22:26:45
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jobbigt att behöva jobba över såå mycket! :(

Det är bra att du laddar inför i morgon ;) haha. Puss

2008-11-14 @ 09:18:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Hallåj! Skönt nu när veckan är slut? Haha ja jag var o köpte smink (vax o fejkblod) på buttricks! Jätte lätt o göra själv- o blev rätt bra faktiskt =0) Men man får ju bygga upp rätt mkt vax i huvudet o sen dra med en nål igenom det för att det ska bli ett "hålrum" där man kan lägga blodet- hyn känns inte sååå ren om man säger så =) Hoppas inte jag får en fet finne tills imorgon =) Pussss

2008-11-14 @ 16:18:33
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina

aaa det var jätte jätte kul..kom inte hem förrän vid 3.00...så har en HEL DEL sömn att ta igen o det ska jag snart när jag slutar =)=)=) så jag är riktigt ladsdad inför kvällens events =) som tur var så höll jag mig nykter igång-annars hade jag nog inte varit så här LADDAD NU =)Pussssss

2008-11-15 @ 11:35:14
Postat av: Sandra

Hehe ja! ååh du kommer bli så fiiin hihi. Nu ska jag platta mitt hår så att jag är redo att få det fixat sen när du kommmer ;) Puss

2008-11-15 @ 16:17:18
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0