Julmiddag med jobbet i morgon!!

I går efter jobbet åkte jag och kollade på brossans nya lägenhet, den var superfin, mycket större än jag trodde den skulle va. Hoppas nu att hans katter kommer trivas där, det tar ju ett tag innan dom gör det, men det kommer nog gå jätte bra!!
Och efter att jag hade vatt hos Patrik så åkte jag och mamma hem till oss och lyssnade på låtar till vårt gympapass. Vi har redan bestämt tre låtar och även kommit på övningar/rörelser till dom. Så det går lite framåt iallafall. Ska nog träffas på lördag och fortsätta, vi behöver ju 18 låtar sammanlagt.


I dag efter jobbet åkte vi och handlade mat, det var nästan helt tomt i skåpen här hemma. När vi kom hem lagde vi tacos, mums.

I morgon ska vi på julmiddag med mitt jobb. Vi ska till Big Bowl i malmö, och först ska vi bowla i 2 timmar sen är det jubord. Mitt första julbord detta året, och det smakar alltid lite extra gott första gången. Min favorit på bordet är julskinkan med stark senap.
Vilken är din favorit på julbordet??

Julskinka

Kommentarer
Postat av: Lina

Favorit på julbordet? Hm..svårt det dära.Räknas risgrynsgröten? :-) Lina är inget fan av julmat! Hehe! Ullareeeed isss great! Vi åker (tydligen) dit 2ggr om året =) skratt Ngt du vill beställa så är det bara att höra av sig- jag har redan några beställningar! Pussss

2008-11-27 @ 21:33:00
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Julskinkan är också min favorit! :)

Vad kul att det går bra med ert gympapass! :D

Puss puss

2008-11-28 @ 13:58:27
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0