Matlagning!!

I morgon ska vi fira Jeppe som fyller 24 på måndag!! ♥Grattis älsking!!♥ Vi ska bjuda på pajer. Det är rätt så smidigt för att man kan förbereda mycket dagen innan. Gick upp 8 i dag och körde till Willys och handlade allt inför kalaset, sen när jag kom hem började jag med maten. Jag har stått i köket i flera timmar, blev klar för en stund sedan. Känns så himla skönt att slippa göra det i morgon. Nu är det bara städningen kvar och snart kommer Jeppe hem......skönt med lite hjälp!!!



image577



image578


image579

image580





När jag stod och lagade mat såg jag en svart och vit katt i ögonvrån och trodde självklart att det det var vår lilla Måns, men jag hade fel. Det var en annan katt som hälsade på.

image581

image582

Tiger gillade självklart inte den andra katten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0