Dålig uppdatering!!

Det var ett tag sedan jag bloggade nu, har inte haft tid. I dag skrev jag slut-tentan, jag har vatt tvungen att plugga till den varje enda lediga tid jag har haft därför denna dåliga uppdatering. Tillbaka till tentan.......det kändes faktiskt bra, tror att jag klarade det. Men man kanske inte ska säga för mycket, men jag håller tummarna. Detta var förmodligen den sista tentan jag kommer att göra i hela mitt liv, om jag nu inte ska kompletera till denna. Fan va skönt det känns!!!
I kväll ska vi fira att vi gjort tentan, det blir jag, Catrin, Martina, Elin, Karro och kanske Emma.......ska bli superkul!!! Ser fram emot att dricka lite vin och bara släppa loss, denna vecka har vatt jobbig. Trodde aldrig att den skulle ta slut.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa i mitt gamla rum(som nu är arbetsrum) och väntar på att jag kan tvätta ur färgen i håret. Jag och mamma har nämnligen slingat varandras hår. Min utrväxt var hemsk.

Sen ska jag cykla hem och sova en lite stund så att jag orkar festa länge i kväll. Gick ju upp 05.30 i morse, så det behövs lite sömn mitt på dagen för att jag ska orka.

Hoppas ni får en underbar fredagkväll för det ska jag ha!!=)♥

Kommentarer
Postat av: Catrin

fredagen blev underbar med iag lider man av huvudvärk! LOL ses snart min plommongruka! =)

2008-05-24 @ 13:22:50
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0