Sovmorgon!!

Jobbade på snabbt i skolan i går så jag kunde gå hem tidigare, slutade redan 15.30 brukar gå hem 17.00. Hann förbereda mycket inför i dag och kunde därför ta lite sovmorgon. Börjar 10.00 istället för 08.15. Skönt!!!=)
Var och tränade i går, det var jätte skönt att för svettas lite, jag har ju slarvat lite med träningen de senaste veckorna.
I morgon ska jag och Marie, som jag gör mitt examensarbete tillsammans med, åka till Göteborg. En annan elev och en lärare ville också följa med. Vi ska nämligen använda oss av en alldeles ny maskin till vårt arbete, och denna finns inte någon annanstans än i Göteborg så därför måste vi åka dit. Och vår ena lärare e så nyfiken på denna nya masken så hon ville hänga med oss.Kul kul!!=)
Nu måste jag avsluta, ska cykla till stationen nu!! 

Ha en bra dag!!!!=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0