Shopping-dag med Catrin!!

Har varit och shoppat med söta Catrin i dag på Burlövs center. Köpte inte så mycket, bara lite underkläder och ett glasögonfodral. Man lyckas ju alltid mosa solglasögonen om dom ligger löst i väska.
Efter att ha suttit i en as-lång kö hem från Börlövs center så åkte vi och handlade lite bullar och pålägg. Skulle nämligen åka hem till Martina och hälsa på hennes nya katt. Den va jätte söt och förvånadsvärt lugn, han var nog ganska gammal, dom visste inte ålder på Egon, som han heter.

 
Glasögonfodralet köpte jag på H&M.


Sitter just nu och väntar på att mamma ska komma och hämta mig vi ska åka och sola......längtar. Efter att ha gått till stationen i kävlinge i morse så är jag fortfarande lite frusen, ska bli skönt att steka lite i solariet.


Kommentarer
Postat av: Catrin

mm.. usch den bilkön va inte rolig. Men alltid roligare när man är två i bilen än ensam.
Sola lite för mig med. Puss Puss

2008-03-19 @ 17:44:04
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0