Precis kommit hem!!

Har precis kommit från en underbar påskhelg i stugan. Vädret har varit helt okej förrutom i dag, då har det snöat. Gick som tur va hyffsat bra att köra hem trots att det snöade.
Första dagen var det fint väder och vi satt och solade på terassen, med jackor på förstås. Andra dagen var det ännu finare väder, solen var framme nästan hela tiden. Jag och Jeppe gick en mysig promenad på en timme. Och det var den enda motionen vi fick på hela helgen. Eftersom det var fint väder passade vi även på att tvätta bilarna(Det var min ide´ Catrin=)) Det behövdes verkligen, och fina blev dom!! 
Vi åt god mat, kanske lite för mycket. Åt faktisk inte så mycket godis, lyckades stå emot till i går kväll då tog jag några bitar choklad. Det var ju ändå påsk, så man får ju unna sig lite och alla andra åt ju. Jag hade bett om att inte få nått påskägg med godis eftersom jag försöker dra ner på godisätandet. Men alla dom andra satt ju där med sina gigantiska påskägg propp fyllda med godsaker. Inte konstigt att blev sugen. Nog snackat om godis......över till katterna. Dom tyckte verkligen att det va kul att få springa och skutta i skogen. Dom var ute hela dagarna och sov hela nätterna, precis så vi vill ha det.
Nu ska jag nog sätta mig framför tv:n och ta det lugnt för det har jag ju inte gjort på hela helgen;)

Lite bilder på katterna förstås.

image240

image241

image242

image243

image244

image245

image246

Kommentarer
Postat av: Catrin

Bra Malin BRA att du fick han att tvätta sin bil. Jag gråter varje gång jag ser hur skitig den är. =) Den som förra sommaren va SÅ SNYGG efter att jag städat den. Men nu såg den RIKTIGT fin ut igen! =) Fina bilder på missarna! Puss på dej gum!

2008-03-24 @ 21:44:15
URL: http://cathe.blogg.se
Postat av: Catrin

Vad har hänt med witte??? Så längesedan du bloggade!! Sjuk? Bebis på G? Eller vad är det annat för spännande =)

2008-03-26 @ 19:06:06
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0