Katterna leker!!

Jobbar hemifrån i dag, och då har man ju tid att leka lite med katterna. Orkar inte sitta och plugga hela tiden, tar lite pauser då och då......kanske lite för ofta=) Har till exempel satt igång en tvätt, plockat undan och bäddat sängen, och bytat plats på lite prydnadsgrejer. Det är ju mycket roligare än att läsa......usch jag vill verkligen inte. Vill bara bli klar med utbildningen så jag kan börja jobba och tjäna pengar. Tillbaka till katterna, idag har faktisk stora och klumpiga Tiger vatt med och jagat bollar. Måns älskar verkligen det, han tar bollen i munnen och kommer och lägger den vid ens fötter och sen vill han att man ska kasta iväg den, så att han kan springa och göra fina märken i golvet..hahaha. Och detta vill han helst göra flera gånger om dagen. Det bästa med det är att man behöver inte springa runt och hämta bollen hela tiden, för det gör han själv. Nu när Tiger har blivit större(åldersmässigt=)) så e han inte lika leksugen som den lille, men när han väl vill va med tycker han det är jätte kul, det ser man på honom. På nått sett ser det lite roligt ut när en stor katt springer runt och leker med en lite boll. Man kan inte låta bli att skratta lite åt honom.


image111

image112


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag tror Tigge vill ha Månsans boll i stället, ser ut så på bilden. =) Klart du kan hjälpa till betalat du möblerna också.. =) HAHA! Usch jag har kollat ut vad vi ska handla på IKEA.. 14.000 spänn och sen ska vi handla typ för 20.00 i andra affärer! MY GAD! Det kommer blir dyrt tror jag! Eller va tror du? =) Ses i mon då! puss hunny bunny!

2008-03-06 @ 17:27:44
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0