En dag i skolan!!

Har kommit hem från skolan och har precis ätit. Jeppe lagade korv med makaroner, det är mums det!!=) Hade en redovisning i dag som jag inte hade förberett alls, och jag menar det.....inte ett dugg. Marie som jag gör mitt examensarbete med gjorde alla förberedelser i power point, hon e duktig!!. Sen träffades vi en stund innan själv redovisningen och delade upp arbetet, så vi båda skulle säga ungerfär lika mycket. I vanliga fall skriver jag alltid allt som jag tänker säga på datorn, sen skriver jag ut det. Sen har jag med mig detta papper och läser innantill vid redovisningen. Men i dag sket jag i det och bara improviserade, och tro det eller ej, det gick faktiskt bra. Har nog aldrig vatt så lugn och även nöjd efter en muntlig redovising, som jag brukar avsky.

 
image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0