Tränat!!

Jag har vatt duktig i dag, har varit och tränat, det var riktigt kul i dag. Vissa dagar är det roligare helt enkelt. När jag stack hemifrån för att åka till träningen sa Jeppe att han inte skulle hålla på så länge till i trädgården, men när jag kom hem från träningen ca 2 timmar senare var han fortfarande ute. Han har vatt jätte duktig i dag, grävt ner flera plintar, alla vi hade hemma, ska köpa fler i morgon. Lägger ut bilder på det i morgon.

På tal om morgondagen, då ska vi nog äta räkor, har vatt sugen på det ett tag nu. Ska åka till Willys och handla mat i morgon och hoppas att dom har några fina räkor där.



Kommentarer
Postat av: Kikki

blev väldigt sugen på räkor jag med nu, tror det får bli ikväll :)

Kul ni kunde komma den 4:e, vi ses då!

2008-06-27 @ 08:51:36
URL: http://theotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0