Sovigt dåligt i natt!!

I går fick vi ju äntligen hämta hem vår lilla Måns, och han sov i min säng hela natten. Han ville sova så långt upp mot mitt huvud som han kunde komma, han var riktigt kelen. Eftersom han låg halvt uppe på mig kunde jag nästa inte röra på mig och hade därmed svårt för att somna, men vad gör man inte för dom man älskar!!
Utöver att Måns sov i min säng så kliade det i mina ben hela natten, kändes som jag hade myror i benen, det var väldigt obehagligt. Efter att ha legat vaken i några timmar lyckades jag till slut att somna.
 
Hade ställt klockan på 8 eftersom jag och mamma hade tänkt åka och handla maten inför midsommar tillsammans. Gick upp och duschade, åt frukost och gjorde mig i ordning och när jag var klar och ringde för att be mamma hämt mig så fick jag reda på att hon jobbade till 2 i dag. Jag som hade gått upp tidigt för att vi skulle åka och handla mat vid öppnigsdags, men men då blev det ändrade planer för min del. Det hade blivit ett missförstånd, jag hade helt glömt bort att hon skulle jobba i dag.

Så i stället började jag städa lite, har plockat undan och röjt enda sedan dess och nu satte jag mig ner för att äta lite lunch. Har inte dammtorkat och damsugat, det hade jag tänkt gör i morgon. Även partytälten ska upp i morgon.......gud vad jag längtar till midsommar nu!!!!!!=)









En härlig midsommarbild!!
 
Catrin, Anders och Jeppe från midsommar i vår lägenhet för 2 år sedan.

Kommentarer
Postat av: catrin

Känns bra att veta att lilla Månsan mår bättre igen! Han hade änglavakt! Usch det är det som är jobbigt med katter. Man vill att dom ska få vara ute men välden här är farlig för dom, med alla bilar. Usch usch...

Snart är det FREDAG och jag längtar också! =) Vi ses gummsi! PUSSS

2008-06-18 @ 14:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0