Målat en tavla!!

I morgon firar mina föräldrar SILVERBRÖLLOP, dom har vatt gifta i 25år. Jag ville jätte gärna ge dom något, något som är personligt därför har jag målat en tavla till dom. Jag var iväg innan i dag och handlade en Canvansduk som var ca 110x90, stor med andra ord. Mina föräldrar håller på att renovera hemma hos sig i bla i tv-rummet/vardagsrummet och ena badrummet och i tv-rummet har dom tänkt ha turkos som en accentfärg därför har jag valt att ha denna färgen i tavlan. Jag ville måla något som skulle symbolisera deras kärlek, men inte för tydlig. Jag ville inte göra en typisk med hjärtan och blommer utan en mer neutral fast med ett budskap. På tavlan har jag målat två snören/band som utgår från att vara själv och sedan flätas dessa samman, dessa representerar mina föräldrar och deras liv tillsammans.



Efter att ha målat i några timmar blev resultatet så här:
(Skulle vilja ha en svart bred ram till tavlan.)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0