Diggiloo 2008!!

Nu har jag äntligen fått tag på biljetterna till Diggiloo. Jag bokade 6 biljetter i måndags, och väntade sedan på att få ett bokningsnummer via mejlen. Hade inte fått något nummer på hela veckan, så i dag ringde jag och fick det via telefonen i stället. Åkte iväg för att hämta ut biljetterna men det visade sig att ETT nummer var fel. Så jag åkte hem igen och ringde för att få det rätta nummret. Och för en siffra fel var jag tvungen att sitta i telefonkö i 40 MINUTER. Helt sjukt.......men nu är dom uthämtade ialla fall. Vi fick tyvärr inte platser där vi ville, dom var fullbokade, så vi fick lite sämre platser. Hoppas man kan se något ialla fall.






Kommentarer
Postat av: Cathe

Jag LÄNGTAR det ska bli såå roligt och mysigt och allt. Att få umgås med underbara vänner och bara njuta av semstern. JIPPIE! Men först ska vi mysa i morgon ju! =) Ses gummsi!

2008-07-11 @ 19:55:07
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Diggiloo är verkligen jättebra!

2008-07-12 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0