Nervös!!

Tar en lite paus från skolarbetet nu....har faktiskt vatt duktig, har skrivit 1 1/2 sida.
Är jätte nervös inför i morgon för då ska jag på auskultation. Jag (ensam tandtekniker) ska gå med tandläkarstudenterna som läser sista terminen när dom har patienter. Så ska dom kunna ställa tandtekniska frågor till mig, och jag ska självklart också ställa frågon till dom. Är nervös....tänk om jag inte kan svara på deras frågor.....GUD va pinsamt det skulle va. Jag går ju sista terminen, då förväntas det att vi ska kunna det mesta. Ussh, jag vill verkligen inte. Efter själva auskultationen så ska jag följa med dom på nästa lektion där dom diskuterar dagens patienter och om där fanns något speciellt fall. Det värsta av allt är att jag ska utsättas för detta vid inte bara ett tillfälle......utan två. Jag vill VERKLIGEN inte!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

lycka till imorgon!

2008-02-11 @ 21:09:15
URL: http://starshollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0