Fösta dagen som bloggare!!

Ja, då var det dags för mig att skaffa en blogg, har tänkt på det länge med inte fått tummaran loss. Har lite svårt att föstå hur allt fungerar men det löser väll sig.

Har vatt i skolan i dag, fick gå upp kl:06.00, usch va jobbigt. Faktiskt första gången jag har gått upp så tidigt denna terminen sen jag började vecka 4. Är lite frustrerad över skolan, jag och Marie håller på med vårt examensarbete men det går lite trögt just nu. Ena dagen känns det jätte spännande och kul andra, hopplöst. Jag vet att jag bara har ett halvår kvar på min utbildning men det känns som en evighet. Jag vill bara bli färdig med utbildningen och komma ut i arbetslivet och tjäna lite pangar.....för det va länge sen man hade mycket utav det.

När jag kom hem från skolan spacklade jag taket i vardagsrummet, såg att där var en del missar. Just nu sitter jag och väntar på att det ska torka så att jag kan måla taket.  längtar tills vi e klara med vardagsrummet och vi kan börja möblera och göra det till vårt hus.
Snart kommer min underbara Jeppe hem och då ska han kakla i köket, jag längtar verkligen tills vi blir klara. Har verkligen börjat tröttna på färdigmaten som vi har stoppat i oss i månader nu......ska bli underbart att kunna äta hemma lagade köttbullar med potatis,lingon och brunsås, eller en hembakad pizza.....mmm det hade vatt mumsigt.


Ska försöka lära min lite mer om hur bloggen fungerar nu.....återkommer senare.....=)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Wohoo storbloggaren Mollan é igång! =)
Visst e de kul! Va ju de ja SA!
Ska nanna nu det blir en hård dag i morgon... jobba 7-20.30 sen fest! SHIT maaaamma va trött jag kommer vara! men men de ska gå! Ses då baby! Puss på nosen!

2008-02-07 @ 21:21:28
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0