- 9 kg!!

Fick vinterkräksjukan en vecka innan jul....gick då ner 4 kg på 4 dagar. Kännde att det var ett startskott, har vekligen försökt tänka på vad jag äter sedan dess. Har bara ätit godis ett fåtal gånger, och det är jätte bra mig....älskar godis.....och framför allt CHOKLAD!! Men det är slut på sådant nu.....ska bara äta detta vid speciella tillfällen, inte varje dag som det kunde vara innan. Under tiden jag har gått ner har jag vägt mig och även mätt mig. Det har minskat på båda hållen. Vägde mig i morse och då kunde jag se att jag sammanlagt sedan jag blev sjuk har gått ner 9kg!! Jippi, jag är så himla glad. Ska verkligen försöka nå hela vägen denna gång. Måste gå ner ca 11 kg till för att nå min idealvikt, det jag vägde för 6 år sedan när jag och Jeppe blev tillsammans. Det är bara att fortsätta kämpa....jag ska klara det!!

Kommentarer
Postat av: Maria

tack så mycket för den snälla kommentaren i bloggen.. japp, har äntligen fått mitt drömjobb =)& allt är bara fint ! vad hittar du på? ser att det e samma karl o att ni köpt hus, mysigt!är allt bra annars? Kram

2008-02-15 @ 09:43:30
URL: http://majsan86.blogg.se
Postat av: Catrin

Du é verkligen jätte duktig gumman! Beundrara dej.. själv har jag JÄKLIGT svårt. Men nu har jag gått ner för att jag stressat så mycket 3 kg.. men de e inte bra! Längtar tills i morgon då ses vi hunny bunny! PUSSSS

2008-02-15 @ 14:44:31
URL: http://cathe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0