Utomhusbelysning!!

Har kommi hem från kursen nu och i dag var det jätte kul, det var rörelse nästan hela tiden. Och så kommer det bli även i morgon, så jag kommer garanterat ha träningsvärk på måndag/tisdag.

På väg hem från Landskrona så åkte vi inom Bauhause och köpte utomhusbelysning som vi nu har satt upp i två buskar utanför ytterdörren. Det blev super snyggt, jag tycker att det är så mysligt med belysning på vintern, det känns lite mer juligt.

Ska gå och dusch snart för klockan halv 7 ska vi hem till Jeppes föräldrar och äta middag. Jag tycker att det är skönt att slippa stå i köket i dag eftersom jag är ganska trött i huvudet efter en lång och intensiv dag.


Mysigt, eller hur!!=)

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Taack! :) Vad fint det blev med belysningen i buskarna, så mysigt. Hoppas det har gått bra på gympa-grejset nu i helgen. puss

2008-12-07 @ 16:22:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0