Söndagen den 21 december!!

I går hade vi trevligt besök, Sandra och Daniel tog sig hit i det blåsiga vädret. Vi åt tacos, spelade buzz och bara snackade en massa skit, superduper trevligt!!=)

När jag gick upp i morse städade jag undan från i går, gick ganska snabbt, skönt.
Sen när jag var klar med det så kom mamma hit, vi passar på att träffas varenda lediga tid vi har för att öva på vårt gympapass. Och i dag gick det jätte bra, vi börjar lära oss passet nu, har nästa bestämt alla rörelser nu, det känns kanon. Vid 4-tiden var vi båda hungriga och trötta så då fick det räcka för i dag.
Sen dess har jag hunnit äta, hänga upp tvätt, kolla lite på tv och byta om, det är faktiskt dags att träna för en gångs skull. Det ska bli riktigt kul att få svettas lite i dag.


Kommentarer
Postat av: Sandrix

Tack själv gumman! Ja vi har alltid så trevligt när vi ses hihi. Julgran is the shit :P Puss puss

2008-12-21 @ 18:43:37
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0