Söndag, Måndag, Tisdag!!

SÖNDAG:
I söndags så gick jag upp klockan 8 och åkte hem till mamma och pappa,  jag och mamma planerade inför vårt gympapass. Jag och Jeppe skulle nämligen på middag hos hans mormor och morfar klockan 13.00 det var därför jag gick upp så tidigt.
Tobbe och Lotten var också med på middagen, alltid kul att träffa dom=) Det var julmys med bla julmust, glögg, pepparkakor och det bästa av allt lussekatter!!=) Kom hem vid 20.00 tiden och då gick jag och la mig i soffan och somnade, jag var verkligen jätte trött. I stället för att ligga och sova i soffan gick jag och borstade tänderna och la mig istället, ganska tidigt för att vara söndag. 



MÅNDAG:
I går efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa, jag och mamma lysnade på låtar och gjorde rörelser till vårt gympapass. Det känns verkligen som vi har kommit en bit på vägen nu. Tror att vi sammanlagt har bestämt 8 låtar + att vi har gjort rörelser till dom alla.

TISDAG:
I dag hade jag egentligen tänkt träna men jag pallade inte, gick och duschade när jag kom hem istället, och nu sitter jag här och väntar på att Jeppe ska åka och hämta pizzorna vi har beställt, mums. Man får synda lite ibland.=)

Kommentarer
Postat av: LINA

Yeah jag menar det ;-) gumman, som du sliter! ta det lugnt ibland hörru du du! =)

2008-12-02 @ 19:54:40
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Oj du verkar har fullt upp!! :P Hoppas att ni blir nöjda med gympapasset! Puss

2008-12-03 @ 12:11:24
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: ♥ Sara ♥

Har du tappat bloggen lite??! :o) Hoppas inte.. jag läser ju varje dag!! Kram!

2008-12-04 @ 18:36:03
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0