Min önskelista!!

Min ÖNSKELISTA:



1. En vågtång från OBH Nordica.
  

2.  Parfym(har inte riktigt bestämt vilken jag vill ha, men Christina Aguileras luktar jätte gott).



 3. Buzz- handkontroller+spel.



4. Svarta strumpor.



5. Fotopapper.(10X15, så att jag kan göra mina egna gratulationskort)





6. Utemöbler.



7. Kastrull(mellanstorlek)

8. Stövelhållare(I dag använder jag tömda coca colaflaskor för att stövlarna ska stå upp, hihi=))






Hur ser din önskelista ut?? Gör gärna ett likadant inlägg på din blogg, kul att se vad andra önskar sig!!=)

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

Det var en himla massa saker det där ;) Jag tror inte jag har önskat mig en enda sak faktiskt! Tycker det är så svårt nu när man har blivit äldre! Det känns som att man redan har allt.. men, jag får väl allt ta och komma på något!! hehe :o) Kramar

2008-12-08 @ 22:30:37
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0