Julklapp från jobbet!!

I går kom chefen och delade ut julklappar till oss anställda. Jag och Bodil fick 4 falskor rött vin och killarna fick en flaska whiskey. Jag föredrar vitt vin med när jag provade den ena falska i går blev jag överraskad, den var jätte god. Jag kanske har börjat mogna, hehe, det sägs ju att man dicker vitt vin som ung och sen när man blir lite äldre så går man över till rödvin. Eller så kanske det var just den sorten som föll mig i smaken, god var den ialla fall.




I kväll kommer Sandra och Daniel på besök, längtar=)......den blir tacos, och en massa mys. Kanske lite buzz-spelande, om vi känner för det, jag tycker alltid att det är kul. Vi har tvärr inget buzz själv, har lånat brossans, men vi kommer få ett eget i juklapp+ ett nytt spel, "The hollywood quiz"!!=)

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Oooh tacos, mums! :) Buzz är rätt roligt, vi har också det hehe. Tror till och med att vi har det där hollywood quiz om jag inte har helt fel för mig.. Nu ska jag snart gå och göra mig i ordning så jag är fräsch hos er hehe. Ses snart! Puss

2008-12-20 @ 17:06:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Jessica

åhhh....the hollywood quiz!! det är bäst!!!!

2008-12-20 @ 22:06:09
Postat av: LINA

Hääärligt med massa viner =) sånt går alltid åt- bra att ha när man går bort med- om man inte gillar det själv ;-)

2008-12-22 @ 00:44:03
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0