Julen i Glimminge!!

Nu har vi kommit hem från stugan, och det har vatt super mysigt. När vi kom dit bjöds det på jullunch, rester från julafton, mums. Och sen efter maten gjorde vi lite julpyssel, vi som ville ialla fall, med andra ord vi av det kvinnliga könet, haha. Och efter middagen plockade vi fram ett av de spelen vi fick i julklapp, "Med andra ord", det var jätte kul!!=) Dag två såg ungefär likadan ut, en massa mat, julmys och spelande.
Jag och Jeppe spelade även ett av hans favoritspel när han var liten, "Spöktimmen", ha ha , det var också kul!! Det var så kul att när vi gick in och la oss tog vi med spelet och spelade vidare i sängen. Så mysigt, det hade vi ju aldrig gjort här hemma.
Under dessa dagarna bjöds det självklart på en massa godsaker, och jag var ju tvungen att synda. För min del är det någ den tiden på året då jag går upp mest i vikt på kortast tid, haha. Men men det var bara dom två dagarna jag åt godsaker och nu blir det ändring på det. Jag och mamma ska ju träna en massa på vårt gympapass så då kommer jag ju förbränna en hel del.



Lite av det jag fick i julklapp!!

Fick även:
* Utemöbler(stolar)
* En bok där man skriver i födelsedagar
* Ett presentkort på Lindex
* 3 ljuslyktor från Ittala
* Mjukisbyxor
* Julpyssel

Kommentarer
Postat av: Jessica

singstar 90's är roligt! men ABBA är bäst!!

2008-12-31 @ 14:10:44
URL: http://www.metrobloggen.se/starshollywood

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0