Jobbat över hela veckan!!

Usch vad jag är trött nu, har jobbat som en galning i veckan, så himla skönt att det är helg nu. Vi har jätte mycket att göra på jobbet just nu, men som tur är ser det ut som att det börjar avta mot slutet av nästa vecka. Det ser jag fram emot!!=)Skulle egentligen festat i kväll, men jag pallar verkligen inte, vi får ta det en annan gång. Det blir kinamat och Idol istället för min del i kväll.

I morgon klockan 17.00 ska vi på kalas hos min morbror, och jag ska även träffa mamma under dagen för att jobba lite med vårt gympapass.
 
Och sen på Söndag ska Tobbe och Lotten komma hit, vi ska baka lussekatter, längtar, älskar lussekatter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0